Nu over 25.000 billetter solgt til Den eneste Ene

Selvom der er næsten ni måneder til premieren på Susanne Biers og Peter Langdals opsætning af Den eneste Ene – The Musical i Forum, går billetsalget forrygende. Allerede nu har forsalget rundet 25.000 solgte billetter, og der er fortsat tryk på billetsalget, selvom sommeren er ved at være over os og billetsalget traditionelt set går i stå.

Producent Jesper Winge Leisner fra The One & Only Company udtaler:

- Vi er meget lykkelige for, at forhåndsinteressen på dette tidlige tidspunkt allerede er så markant. Danskerne har taget vores totaloplevelseskoncept til sig, hvor spisning, teater, koncert, fest og underholdning kan forenes til en festlig aften under samme tag. Andre teatre har med succes prøvet kræfter med at forene spisning og teater, men vi har valgt at bygge videre på ideen og skabe nogle rammer omkring forestillingen som publikum ikke er vant til i dansk teater. I dagens Danmark kan man ingen steder gå ud at spise før en forestilling og komme til koncert med kendte solister efter forestillingen for 150 kr. men det er, hvad vi kan tilbyde. Hemmeligheden er, at spisning og nattefest er planlagt som elementer, der ”bare skal køre rundt” og derfor kan sælges for en pris, de fleste har råd til. Vi har fået mange henvendelser fra Jylland og Fyn – og mange både store og små virksomheder bruger denne lejlighed til at gøre noget for deres ansatte. Jeg kan godt røbe her, at mange mindre virksomheder holder deres ”sommerfest” her hos os, med mad, forestilling og fest bagefter. Det er virkelig dejligt, at så mange er interesserede i at komme hertil – også langvejs fra.

Der er dømt totalteater i kæmpeformat, når mere end 3.000 publikummer i Forum kommer til at sidde på tribuner på alle fire sider af scenen i den ene ende af arenaen. På den måde kommer publikum til at sidde tæt på scenen, selvom der bliver tale om det største teater i Skandinavien. Rundt om i publikums- og foyerområdet opbygges et stort møbleret område med restaurant, bar, café og stor musikscene. Publikum kan komme i god tid inden forestillingen og mødes under hyggelige forhold, der er som taget ud af filmens univers. Man kan spise sig mæt i ”Nillers Place”, varme op i ”Bar Stella” eller hygge sig til italiensk musik i Café Sonny Boy”. Fra torsdag til lørdag omdannes hele området til natklub med live-koncert og stort dansegulv. The One and Only Band går på scenen efter tæppefald med alle de kendte hits fra filmen og forestillingen. Solisterne tæller bl.a. Kristine Blond, Jonas Winge Leisner og diverse gæstesolister. Herudover arrangeres der konkurrencer, non-alcoholic teenparties om søndagen med live-band og DJ og meget mere.

Den eneste Ene – The Musical får bl.a. Niels Olsen, Louise Mieritz, Therese Glahn og Lars Bom i rollerne, mens de optrædende gæstestjerner i selve forestillingen tæller navne som Thomas Helmig, Erann DD, Caroline Henderson, Lis Sørensen, Julie Berthelsen, Zindy Laursen, Kuku Agami og mange flere.

Have PR

Pressekoordinator: