Danmarks bedste poledancer med i ELSK MIG I NAT X-MAS

Poledanceren Ewa Otulak vandt i går aftes Live i TV2s Go Aften DK,  konkurrencen om en rolle i den nye juleversion af musicalen ELSK MIG I NAT.

For to måneder siden udskrev teaterselskabet The One and Only Company en konkurrence om at finde landets bedste poledancer. Præmien var en rolle i den helt nye juleversion af de seneste år største danske musicalsucces ELSK MIG I NAT. I går aftes vandt den 28-årige poledancer Ewa Otulak konkurrencen om en rolle i forestillingen foran et enigt dommerpanel bestående af forestillingens hovedrolleindehavere, Szhirley og Anette Heick samt musicalens producent Jesper Winge Leisner.

”Hun er ganske enkelt fantastisk”, udtaler Jesper Winge Leisner. ”Vi var så spændte på om vi kunne finde en poledancer med internationalt format, der kunne udfylde rollen. Det kan Ewa”, fortsætter han og forklarer: ”Vi giver alle dem, der har set musicalen før noget helt nyt og friskt. Vi har skrevet manuskriptet om og tilføjet en stribe danske og internationale julehits, men den største overraskelse er den helt nye rolle som en meget anderledes ”kravlenisse”. Det er den Ewa har vundet i aften. Hun bliver en stjerne”.

Også sangerinden Szhirley glæder sig til at spille sammen med Ewa:  ”Hun er jo helt vild, og jeg er helt vild med hende. Jeg får jo helt lyst til at gå til det selv” tilføjer musicalens hovedrolle begejstret, mens Anette Heick supplerer: ” Vi har lige fået det nye manuskript og det er altså endnu sjovere end det originale, og Ewas rolle er både julet og fræk på sådan en uskyldig måde som alle vil synes er rigtig sjov.”

Ewa Otulak begynder om få dage prøver med holdet og forestillingens instruktør Kenneth Kreutzmann. Koreografien til det store entrale poledancenummer bliver udarbejdet i samarbejde med Danmarks poledance-dronning Stine Kronborg. Hun bor p.t. i Sydney, men var i Danmark for at vælge deltagerne ud på en audition som Bt.dk afholdt i august.

I den nye juleversion ELSK MIG I NAT X-MAS kan publikum udover genhøret med de allerstørste danske 80’er-klassikere også glæde sig til julehits som ”Its hard to be a nissemand”, ”Den Himmelblå”, ”All I want for Christmas is you”, ”Last Christmas” og mange, mange flere.

Have Kommunikation

Kontakt:

Michael Feder, michael@have.dk, mobil: 22 43 49 42

Medvirkende: Szhirley, Annette Heick, Jimmy Jørgensen, Charlotte Fich, Henrik Launbjerg m.fl.

Instruktion: Kenneth Kreutzmann

Scenografi: Rikke Juellund

Manuskript: Ina Bruhn og Ida Maria Rydén

Kapelmester: Joakim Pedersen

Spilleperiode: 11. november - 30. december 2011

Spilletider: Onsdage og torsdage: Kl. 19.30, fredage kl. 16.00, lørdage kl. 15.00 og 19.30 og søndage kl. 16.00.

Billetpriser:Kr. 365-625.

elsk-mig-i-nat-xmas.jpg